Doprava zboží

 

 

 

GLS 

 

GLS doručuje zásilky do druhého pracovního dne. Pokud Vás kurýr nezastihne doma, doručí Vám ji následující den. V SMS/e-mailu dostanete informace o zásilce.

Sledujte svůj balík online v kteroukoli dobu: jediné, co musíte udělat, je zadat jedno či více čísel balíků. Informace Track and Trace zahrnují bližší údaje o stavu doručení a naposledy provedený krok.

Pro příležitostné odesílatele jsou ParcelShopy branou ke spolehlivé balíkové přepravě GLS. Slouží pro pohodlné převzetí i jako sběrná místa s dlouhou otevírací dobou a jednoduchými cenovými podmínkami.

 Cena dopravného ze sítě obchodů je po celé ČR 99,- Kč včetně DPH + poplatek za dobírku 30,- Kč.

 

Slovensko GLS:

Zásilky na Slovensko jsou doručovány v krátkých standardních dodacích lhůtách. 

Cena dopravy GLS na Slovensko je 6.11 € včetně DPH + poplatek za dobírku 1.19 €.

Dobírka na Slovensko je možná, ale faktura musí být vystavena v měně EUR. Zákazník zaplatí dobírku v hotovosti v měně EUR při převzetí zboží. 

 

 

 

 

Zásilkovna

 

Na výdejní místa

Můžete si vybrat ze stovek výdejních míst po celé ČR, kam bude Vaše zásilka zaslána. Balíček lze vyzvednou zpravidla následující pracovní den po odeslání. Pohlídejte si, prosím, doručení.

Seznam výdejních míst a sledování zásilky:

Cena dopravného ze sítě obchodů je po celé ČR 79,- Kč včetně DPH + poplatek za dobírku 30,- Kč.

 

Zásilkovna na Slovensko

98 % zásilek doručíme na výdejní místa na Slovensku již do druhého dne od podání.

Cena dopravy na Slovensko je 3.84 € včetně DPH + poplatek za dobírku 1.19 €

Dobírka na Slovensko je možná, ale faktura musí být vystavena v měně EUR. Zákazník zaplatí dobírku v hotovosti v měně EUR při převzetí zboží. 

 


Převzetí zboží od přepravce:

Doporučujeme, aby kupující zboží od přepravce nepřebíral, pokud jeví jakékoliv známky poškození. Pokud zjistíte závadu, na místě s řidičem zapište vše do přepravního listu. Zároveň nám tuto skutečnost oznamte e-mailem či telefonicky. Ihned po převzetí zboží je vhodné jej důkladně překontrolovat. Zjistíte-li, že je zásilka neúplná či poškozená, můžete uplatnit reklamaci, a to buď e-mailem, telefonicky nebo poštou na kontaktní adrese našeho obchodu. Zároveň je vhodné v takovém případě uplatnit nárok na náhradu škody přímo u dopravce.

 

Hlídat dostupnost